Je kan hierover het beste contact opnemen met het betreffende betaalmiddel om de reden van weigering te vragen en dit op te lossen. Wordt je alsnog geweigerd, dan kan je via een van onze andere betaalmethoden de bestelling afrekenen en afronden. 

- Je hebt nog geen account, maak dan eerst een account aan 
- Een bestelling plaatsen op afbetaling is momenteel alleen te gebruiken door Nederlands ingezetenen vanaf 23 t/m 75 jaar. 
- Deze betaalmethodes toetsen bij het BKR of je andere financiële verplichtingen hebt. Daarnaast worden er een aantal vragen over jouw financiële situatie gesteld. Plaats je een bestelling van boven de 1000 euro? Dan worden deze gegevens tijdens het aanvraagproces geverifieerd.  
- Heb jij een negatieve BKR registratie? Dan wordt jouw aanvraag afgewezen.
- Ben je net verhuisd en heeft er een wanbetaler gewoond op jouw adres? Dan kan het zijn dat je aanvraag onterecht afgewezen wordt. Neem in dat geval zeker contact op met de desbetreffende betaalmethode. Zij kunnen dit terugdraaien.