Blijkt dat jouw klacht onder de garantie* valt? Dan starten wij onze garantieprocedure. Gedurende de garantieperiode zullen alle onderdelen waarvan wij hebben vastgesteld dat er sprake is van een materiaal- en/of constructiefout, naar keuze van ons worden gerepareerd of worden vervangen.
Reparatie winkel werkplaats
Onze servicepunten zijn gevestigd in Rotterdam, Maasluis, Delft, Den-Haag, Arnhem en Deventer. In geval van garantie kan je de fiets laten repareren bij 1 van bovenstaande servicepunten. Onze collega’s van het servicepunt zullen zorg dragen voor de reparatie en direct de fiets geheel voor je nakijken.
Ophaalservice
Als je niet in de gelegenheid bent je fiets bij 1 van onze servicepunten te brengen bieden wij je onze ophaalservice aan. Onze logistieke partner haalt je fiets bij je thuis, op een nader te overeenkomen dag, op. Het is belangrijk dat je de fiets gereed maakt voor transport, haal alle accessoires zoals kinderzitjes of fietstassen van de fiets af. Pak de fiets goed in om eventuele transportschade te voorkomen. Je kan hier bijvoorbeeld noppenfolie of kranten voor gebruiken. Wij zijn niet aansprakelijk voor transportschade. De fiets wordt door onze vakkundige collega’s gerepareerd. Zodra de fiets klaar is nemen wij contact met je op om een dag af te spreken om de fiets weer bij je thuis af te leveren. De kosten voor onze ophaalservice bedragen €90,- (ophalen en thuisbezorgen) Je ontvangt als je gebruik gemaakt van onze ophaalservice een gratis servicebeurt voor je fiets.
Doe het zelf
In sommige gevallen is het probleem aan de fiets heel eenvoudig op te lossen zonder dat hier een vakman aan te pas hoeft te komen. Wanneer dit het geval is zullen wij met jou overleggen en je de benodigde onderdelen toesturen.
* Blijkt dat de reparatie nadat wij de fiets hebben ontvangen in de werkplaats niet onder de garantie valt, informeren wij je over de kosten. Wij voeren zonder je toestemming geen reparaties uit.
Valt je klacht niet onder de garantie?
Natuurlijk helpen wij je, ook als het probleem geen garantie betreft, graag om het probleem op te lossen. Wij maken een inschatting van de kosten en zullen deze met jou bespreken. Ben je akkoord met de kosten dan plannen wij een afspraak in om de reparatie uit te voeren. Dit kan bij 1 van onze servicepunten of met de ophaalservice. De transportkosten wanneer je gebruik wilt maken van de ophaalservice zijn voor je eigen rekening. Deze bedragen voor €45,- per rit.